Nauti seksistä – Selko-opas välineistä, joiden avulla voit nauttia seksistä

Nauti seksistä opas
nauti seksistä sisällysluettelo
ILMAINEN OPAS

Tämä opas kertoo erilaisista seksivälineistä, jotka voivat auttaa sinua nauttimaan seksistä.

Seksivälineellä tarkoitetaan välinettä, jota käytetään seksin aikana. Seksivälinettä voi käyttää yksin tai yhdessä kumppanin tai kumppaneiden kanssa.

Tämä opas on kirjoitettu selkokielellä.

Opas on saanut virallisen Selkokeskuksen myöntämän merkin.

Opas on tarkoitettu kaikille ihmisille, ketkä hyötyvät selkokielestä.

Opasta voi käyttää myös sosiaali- ja terveysalan ammattilaiset.

 

 

 

Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muuhun kuin oppaan lähettämiseen, ja oppaaseen liittyvään materiaalin ja markkinoinnin lähettämiseen. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta kolmansille osapuolille. 

 

Haluatko oppaan painettuna versiona? Voit tilata painetun oppaan verkkokaupastamme

Nimike lisätty ostoskoriin.
0 nimikettä - 0,00